Bästa köp: Our Legacys skjortor



Gick igenom garderoben i helgen och insåg att min samling av Our Legacy-skjortor börjar bli smått överdriven. Har helt klart mina favoriter (deras oxfords) och några jag nästan aldrig använder. När jag sätter samman den här bilden undrar jag om jag är en konservativ idiot eller bara en galen samlare.

Glädjande är dock att det bara är jeansskjortan jag betalat fullt pris för. Fem av dem är fyndade på utförsäljningar á 200:-.

Our Legacy gör den perfekta skjortan och jag ställde mig i hyllningskören för länge sedan.



.

Kommentarer
Postat av: Martin

En riktigt trevlig samling. Jag har också ett par stycken men de är inte favoriterna i garderoben utan de är mina skjortor från J Crew.

Den rutiga på mitten raden letade jag som en galning efter förra våren och den mörkblå till höger bommade jag precis då jag hade tänkt att köpa den när Très bien hade sin rea förra året, men då hade någon precis köpt den innan rean startade.

2009-06-17 @ 23:18:47
URL: http://justanotherfashionkid.blogg.se/
Postat av: Martin

J Crew:s skjortor är lite större i storlekarna än vad Our Legacys skjortor är och det gillar jag. Har någon äldre skjorta från J Crew från ebay som är rätt stor i storleken, men senaste säsongernas skjortor har bättre passform. Jag har rätt olika storlekar, men i Our Legacys skjortor så har jag medium!

2009-06-18 @ 00:04:30
URL: http://justanotherfashionkid.blogg.se/
Postat av: Eric of Tristan

Haha, jag känner igen mig galet mycket i det där. Ibland är det nästan pinsamt hur stor del av min garderob som utgörs av Our Legacy..



Om du någonsin känner att du har för många är det bara att höra av sig ;)

2009-06-18 @ 19:33:08
URL: http://tristanofawos.blogspot.com
Postat av: Simon

Jag älskar i princip allt som Our Legacy gör! Utom möjligen deras cammopants ;) Säg till om du vill bli av med skjortorna du unte använder.. Jag hjälper dig gärna ;)

2009-06-20 @ 14:12:13
Postat av: Frank&Rémy

Instämmer helt, Our legacys skjortor är helt underbara. Har fått upp ögonen för dem på senare tid och måste säga att jag är stor förtjust i märket. Har bara nu under våren/sommaren köpt på mig fler paret skor, kavaj, jeans och skjortor.

2009-06-23 @ 10:11:15
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0