Hope Goodman Coat



Har provat och blängt på Hopes Goodman Coat i snart 3 år. Har flera gånger varit nära att köpa den men prislappen på 4.995:- har alltid avskräckt. Blev därför jävligt nöjd när jag hittade den på Hopes utförsäljning för 2 veckor sedan.

Prislapp: 2.000:-

Hope har gjort samma modell i flera säsonger och i höst finns den i butik igen. Nu är den min.

För alla er som inte lagt ut 2 lax på en vinterjacka i juni förut kan jag berätta att det tar emot. Vet dock att jag kommer vara jävligt nöjd i höst. Den har dessutom ett innerfoder som man kan ta loss, så den kommer användas under både vår och höst.


Kommentarer
Postat av: Johan

Bra köp! Har också spanat på den länge men aldrig slagit till.

2009-06-24 @ 18:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0