Whyred - rea & utförsäljning



Ok mina vänner. Nu är jag less.


Som ni ser i inlägget innan detta så var jag förbi Whyred och handlade på deras rea (30%) i måndags. Bra deal.


Idag får jag först ett mail att de nu har höjt rean till 50%. Suck.


Sedan ser jag att jag missat ett mail från Below  - de har Whyred-utförsäljning med start i morgon kl 08.00.


Jag älskar ju Whyred, jag tror inte Whyred älskar mig.


Som vanligt är det Bråvallagatan 2 som gäller.


Fre: 8-19

Lör: 12-17

Sön: 12-17

.


Kommentarer
Postat av: Peter

Den kommer jag inte missa för allt i världen! Bra tips. Synd dock på dina inköp =)

2009-06-25 @ 14:37:20
Postat av: sven

jag gick på samma nit, handlade på 30%-rean. sicken miss, lite fult av whyred. å andras sidan var ju prylarna väl värda priset, så det jämnar väl ut sig :)

2009-06-25 @ 18:46:52
Postat av: Frank&Rémy

vet du om dem har 50% off i gbg också?

2009-06-28 @ 18:52:35
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Chrille

Hey. Riktigt nice blogg, keep the posts rolling. Hade en fråga gällande ett gammalt inlägg där du bär upp en Acne bill skjorta, är just på väg att köpa en via en annonsida på nätet pga att den inte finns kvar någonstans i buten eller web-butik. Frågan löd, hur lång är du och vad väger du? Och vilken storlek har du på din skjorta?



Mvh

2009-06-29 @ 01:15:31
Postat av: JD.

F&R - har inte bra koll på GBG men rean gäller nog i alla deras egna butiker. Finns det en renodlad Whyredbutik i GBG så är det säkerligen rea där med.



Chrille: Tackar. Jag är 1.88, väger lite för mkt (runt 88 kg) och sizen på min Bill-shorta är large. Happy hunting!

2009-06-29 @ 11:27:51
URL: http://stylepub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0