Bästa köp [01]




Jag har gjort många mer eller mindre ogenomtänkta köp som jag redan dagen efter önskar vore ogjorda. Vet inte hur många skjortor som hänger oanvända längst inne i garderoben vars enda USP var en billig prislapp.

Kom ihåg att jag tänkte att jag kanske skulle ångra mig när jag köpte den gröna rundhalsade pullovern från Acne Pop Classics i vintras. Det visade sig dock vara ett av de absolut bästa köp jag gjort. Har använt den till förbarmelse sedan dess och efter en månad konstant bärande investerade jag i en marinblå kopia.

Äger du inte någon idag så föreslår jag att du ändrar på det illa kvickt.

Psst: Finns på Oi Polloi om du mot förmodan inte skulle ha en Acne-butik i närheten.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Riktigt snygga! Gillar Pop Classics start, vad kostar de?

2009-05-06 @ 15:26:05
Postat av: Lukas Jakobsson

Håller med tobbe!

2009-05-06 @ 16:26:34
URL: http://manlook.se
Postat av: JD.

Tack, kostar 895:- har jag för mig!

2009-05-07 @ 17:13:37
URL: http://stylepub.blogg.se/
Postat av: Viktor

Mmm. jag köpte mig en grön häromdagen och lär bli en favorit. skönt tunn nu till våren och även under kavaj. betalade 800 för den.

2009-05-08 @ 13:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0