Har du storlek 48?






Någon gång varje vecka surfar jag in på Whyreds webb-outlet och tittar på alla fina, rabatterade plagg. Inte allt för sällan skiner jag upp och tänker "Den! Som jag har letat!", och så klickar jag glatt på t ex Elton the Jacket.

Det går någon minut, jag synar Eltons sömmar och visslar omedvetet på Svennebanan.

Sen inser jag. Det som jag så många gånger insett förut. De onda människorna bakom Whyreds webb-outlet vill bara ha små människor som kunder. Kunder som absolut inte är större än Medium. Allt de lägger upp är nämligen storlek 48.

Jag är storlek 50.

Eller är det tvärtom? Är det jag och mina L-vänner som köper upp alla L-plagg och ni fattiga M-människor som bara sitter på era Medium-ass och väntar tills plaggen dyker upp på outlet's?

Hur som helst.

Har du storlek 48 ska du vara lycklig - Whyreds webb-outlet är en guldgruva.

Jag har ingen bra dag idag och ber er ha överseende med det.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, jag har storlek 48. Kul inlägg!

2009-05-11 @ 16:25:53
Postat av: Max

Kunde inte sagt det bättre själv. Skönt att höra att man inte är ensam om att leta bland högar av stl. 46, 48 - Som att efter en nål i en höstack.



2009-05-11 @ 17:17:53
Postat av: linn

haha bra skrivet. Hade jag varit kille hade jag köpt!

2009-05-11 @ 18:41:24
URL: http://linnk.blogg.se/
Postat av: Lukas

synd. Storlek 50 här med.

2009-05-11 @ 22:34:54
Postat av: Lukas

Synd att jag också har storlek 50!

2009-05-11 @ 22:35:55
URL: http://manlook.se
Postat av: Oskar

Vad fan snackar ni om!? Det är ju alltid large storlekarna som är kvar och small som saknas! Det är dessutom helt jävla omöjligt att göra fynd på second hand som smal kort kille. Allt är L+. fy fan

2009-05-14 @ 17:26:46
Postat av: NCF

Böjd att hålla med föregående talare. Var är alla storlek 44 och 46 i detta hav av strl 48 och uppåt? Och hittar man något kan man ge sig fan på att det är ett måndagsexemplar.

2009-05-18 @ 17:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0