Nya budgetköp




Shorts: Zara
Pris: 249:-



Skjorta: Weekday
Pris: 400:-

Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

hur sitter zara shortsen? Ser inte alls dumma ut. Liknar ett par Bomerang shorts jag köpte ifjol till ett betydligt högre pris,tyvärr

2009-05-18 @ 15:10:16
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: JD.

F&R: Har inte hunnit gå in dem ännu men de satt riktigt bra när jag provade. Räcker till ovansidan på knäet om man inte rullar upp.

2009-05-18 @ 15:15:03
URL: http://stylepub.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle vilja bjuda in dig till sommarens största bloggfest som kommer att gå av stapeln det datumet på Restaurang Mynchen i Stockholm. 100 bloggare träffas för att äta gott, mingla, dricka, dansa och knyta kontakter över hela landet. Det kommer bloggare från Skellefteå, Kalmar, Göteborg, Stockholm, Oslo - you name it. 70 av platserna är redan bokade. Bilder från festlokalen och delar av gästlistan finns publicerade på min blogg tillsammans med all nödvändig info. Kika under kategorin Bloggträff så hittar du allt. Enda kravet är åldergränsen på 18 år, annars är festen öppen för alla som är intresserade, killar som tjejer. Priset ligger på 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Hör av dig om du vill vara med, jag lovar dig en riktigt rolig kväll. Vill du kan du anmäla en polare också. H: Malin, arrangör.

2009-05-18 @ 21:06:35
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0