Oväntat besök



Satt just laddad som få gånger förr. På TV:n såg jag hur solen sken över Sthlms Stadion, Djurgårdens manskap vandrade ut på den obegripligt vackra gräsmattan och jag hade just tagit ut en kall öl ur kylen. Det var dags för 3 poäng och revansch på alla vidriga sportjournalister.

Det ringer på dörren. TV-ljudet står på 75% av sin maxvolym och jag springer, utan att titta i titthålet, och öppnar dörren.

Radiotjänst. Avgiftskontroll.

Under 2009 har ingen dragit ner mitt humör lika snabbt som Bodil på Radiotjänst gjorde idag.
Fyfan, trevlig va hon också.

Och för att få in lite mode i det här inlägget, Bodil såg inte direkt ut så här;


Kommentarer
Postat av: Lukas Jakobsson

Haha, jag förstår det!

2009-05-06 @ 10:38:55
URL: http://manlook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0